Jak zgłosić szkołę do programu?

Do programu Mały Mistrz może przystąpić każda szkoła podstawowa działająca na terenie jednego z województw, w których wybrany został operator.

Lista województw oraz operatorów jest dostępna w zakładce: Operatorzy Wojewódzcy.

Aby zgłosić szkołę należy:

  • Zarejestrować konto - może tego dokonać dowolny pracownik placówki, na zlecenie dyrektora.
  • Wypełnić wniosek za pośrednictwem formularza online.
  • Wydrukować wypełniony wniosek i zanieść go do Jednostki Samorządu Terytorialnego odpowiedniego dla danej szkoły. To Jednostka akceptuje zgłoszenie i przekazuje je Operatorowi Wojewódzkiemu.
Zasady dotyczące przystępowania do programu w tym roku są dostępne w zakładce: Zasady zgłaszania się do programu "Mały Mistrz" na rok szkolny 2016/2017.

Szczegółowy poradnik jak wypełnić wniosek znajdziesz TUTAJ. W razie problemów z formularzem możesz skontaktować się także z działem IT (pomocit@malymistrz.pl).

Dodatkowych informacji o programie udziela Operator Wojewódzki - dane kontaktowe do operatorów znajdziesz TUTAJ.

Projekt "Mały Mistrz" jest współfinansowany przez Urzędy Marszałkowskie


dolnośląskie

lubuskie

łódzkie

małopolskie

podkarpackie

podlaskie

świętokrzyskie

warmińsko-mazurskie

wielkopolskie

mazowieckie
X
LOGOWANIE DO KONTA
Jeżeli nie pamiętasz hasła do konta, to możesz je przypomnieć tutaj.
Masz problemy techniczne? Przeczytaj POMOC IT.
X
KADROWANIE
Wykadruj zdjęcie i zapisz zmiany.
X
WYNIKI SPRAWNOŚCI
X
Rejestracja do Programu Mały Mistrz 2016 jeszcze nie wystartowała.
Bądź na bieżąco z naszym projektem. Dołącz do Naszego Profilu na Facebook!

Zapraszamy do zapoznania się z relacjami Szkół z Dolnego Śląska, w których od kilku lat realizowany jest projekt Sprawny Dolnoślązaczek.